İade ve Geri Ödeme Politikası
İade ve Geri Ödeme Politkamız.
1- Alıcı iade edeceği malı Satıcı'ya Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi ile göndermediği takdirde iade talebi kabul edilmeyecektir. Alıcı'nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu'nda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde, iade bedeli ve malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.
2 - Alıcı cayma hakkını kullanırken 3 Al 2 Öde , 6 Al 4 öde, 9 Al 6 Öde, 12 Al 8 Öde ve benzeri Kampanyalardan faydalanmış ise ürün iadesinde Bir veya Birden fazla ürünü gönderdiğinde ilgili kampanya bozulduğundan ürünlerin satış anındaki birim fiyatları baz alınarak ödemiş olduğu tutardan ürün fiyatları tekrar hesaplanır ve aradaki farkın ödenmesini kabul eder.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK DURUMLAR
1- Ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış, yıkanmamış, ütülenmemiş, evsaf ve özelliğini kaybetmemiş, sağlık ve hijyen açısından yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş, giyilmemiş ve denenmemiş olması şartına bağlıdır. Ayrıca;
1.1- Alıcı, cayma hakkı sona ermeden önce hizmeti kullanmaya başlarsa, cayma hakkını kullanamaz.
1.2- ALICI Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların iadesine ilişkin cayma hakkını kullanamaz.
1.3- Satıcı cayma süresi içinde malı tüketiciye teslim etmişse tüketici, malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kontrol edebilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.
1.4-Tüketici istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin cayma hakkını kullanamaz.
1.5- Satışı yapılan ürünlerde DEĞİŞİM yapılmamaktadır. Şartlar sağlanıyorsa İADE kabul edilmektedir. Ücret iadesinde SATICININ faturaya yansıtmış olduğu KARGO HİZMET BEDELİ tahsilatı hizmet yerine getirildiği için ödenecek tutardan düşülür.
1.6- Tadilat veya onarım gören, orijinal şekli bozulan Kıyafetlerde ALICI cayma hakkını kullanamaz.
1.7- Kemer, broş, toka, kolye gibi aksesuarlarla satılan ürünlerin aksesuarlarının tam olarak iade edilmemesi durumunda ALICI cayma hakkını kullanamaz.
1.8- ALICI kargo teslimatı sırasında kargosunu fiziki olarak kontrol etmek, kargo ambalajında açılma, yırtılma, yanma, lekelenme ve kargo ambalajının orijinalliğinde bozulma tespit etmesi durumunda Kargo hasar tutanağı talebinde bulunmak ve durumu derhal SATICIya bildirmekle sorumludur. Aksi durumda ALICI cayma hakkını kullanamaz.
1.9- Ürün Ücret iadesi Alışveriş Yapmış olduğunuz Kredi Kartı / Banka Kartı hangisi ile yapıldı ise yine ona iade edilir. Bankaların provizyon sürelerine göre işlem süreci 1 ila 5 gün sürebilmektedir.